Till innehåll på sidan
Fältet kan inte vara tomt

Har ditt barn tappat någonting ombord på en skol-, stads,- express- eller regionbuss kan du ta kontakt med trafikoperatören.Är du osäker på vilken operatör som du ska kontakta kan du vända dig till vår Kundservice för hjälp.

Kontaktuppgifter till trafikoperatörer 

Kontaktuppgifter till Kundservice

Telefon: 0771 - 55 30 00

Mejllt.orebro@lanstrafiken.se

Öppettider telefon, mejl och sociala medier: 

Måndag - Fredag 06.00 - 18.00

Lördag - Söndag 10.00 - 16.00

Öppettider Kundcenter: 

Måndag - Fredag 07.00 - 17.00

Helgdagar - ändrade öppettider

Besöksadress: Länstrafikens Kundservice, Resecentrum Örebro, Ö:a Bangatan 1, Örebro

Postadress: Länstrafikens Kundservice, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro

Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook eller Instagram.

Ta kontakt med oss om du eller ditt barn har tappat någonting under en skolskjutsresa med skolbil. Det kan du göra genom att kontakta skolskjutsenheten.

Kontakt med skolskjutsenheten