Till innehåll på sidan
Problem med att visa priser
Vi har för närvarande problem med att visa priser i vår app, särskilt för resor till Karlskoga och Askersund. På vår webbplats visas också de gamla priserna i vissa fall. Vi arbetar på att lösa detta så snart som möjligt. Tack för ert tålamod.
Du måste skriva minst ett tecken i fältet för att kunna söka.

Har ditt barn tappat någonting ombord på en skol-, stads,- express- eller regionbuss kan du ta kontakt med trafikoperatören. Är du osäker på vilken operatör som du ska kontakta kan du vända dig till vår kundservice för hjälp.

Kontaktuppgifter till trafikoperatörer 

Kontaktuppgifter till kundservice

Telefon: 0771 - 55 30 00

Mejl: LT.orebro@lanstrafiken.se

Kontakta oss via telefon, mejl och sociala medier: 

Måndag - Fredag 06.00 - 18.00

Lördag - Söndag 10.00 - 16.00

Besök oss på Resecentrum i Örebro: 

Måndag - Fredag 07.00 - 17.00

Helgdagar - ändrade öppettider

Besöksadress: Länstrafikens kundservice, Resecentrum Örebro, Ö:a Bangatan 1, Örebro

Postadress: Länstrafikens kundservice, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro

Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook eller Instagram.

Ta kontakt med oss om du eller ditt barn har tappat någonting under en skolskjutsresa med skolbil. Det kan du göra genom att kontakta skolskjutsenheten.

Kontakt med skolskjutsenheten