Till innehåll på sidan
Fältet kan inte vara tomt

Om du vill ge synpunkter på en tilläggsavgift gör du det enklast genom att använda formuläret här på webbplatsen. Du kan också välja att skicka ett brev till oss med dina synpunkter.

Postadress: Länstrafikens Kundservice, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro

Det är viktigt att du skickar in dina synpunkter inom 10 dagar från då din biljett kontrollerades. Det är för att vi ska kunna hantera ditt ärende på ett så pass bra sätt som möjligt. Var noga med att fylla i rätt uppgifter direkt i formuläret. Det kommer att förenkla och minska handläggningstiden. Vi vill göra vår hantering så rättvis och smidig som möjligt.

  • Synpunkt på tilläggsavgift

    Här kan du lämna synpunkter på en tilläggsavgift.

    Kontaktuppgifter
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Information om tilläggsavgiften
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Information om händelsen
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Färdbevis
    Välj färdbevis
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Fältet är obligatoriskt
    Ladda upp fil och skicka
    Filuppladdning
      Du måste godkänna hantering av personuppgifter

    Betala din tilläggsavgift

    Om du har en synpunkt på din tilläggsavgift är det viktigt att du ändå betalar tilläggsavgiften inom 10 dagar. Om vi efter att ha undersökt ditt ärende kommer fram till att tilläggsavgiften inte är rätt utskriven, kommer vi att göra en återbetalning till dig.