Till innehåll på sidan
Vissa problem förekommer i appen

Vår app fungerar igen i stort. 

Om du inte får upp din biljett i appen så logga ut och in igen på ditt resenärskonto.

Har du haft en Periodbiljett i appen och köpt Enkelbiljett under tiden appen krånglat, ersätter vi dig för Enkelbiljetten. Mejla Kundservice så hjälper vi dig. För att snabba upp hanteringen ber vi dig skicka med underlag på periodbiljetten och enkelbiljetten.

Fältet kan inte vara tomt
Andra har också sökt på

Här hittar du kontaktuppgifter till vår Kundservice. Vi hjälper dig med din buss eller tåg resa. Vi hjälper dig både innan, under och efter resan.

Kontaktuppgifter till Kundservice

Telefon: 0771 - 55 30 00

Mejllt.orebro@lanstrafiken.se

Öppettider telefon, mejl och sociala medier: 

Måndag - Fredag 06.00 - 18.00

Lördag - Söndag 10.00 - 16.00

Öppettider Kundcenter: 

Måndag - Fredag 07.00 - 17.00

Helgdagar - ändrade öppettider

Besöksadress: Länstrafikens Kundservice, Resecentrum Örebro, Ö:a Bangatan 1, Örebro

Postadress: Länstrafikens Kundservice, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro

Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook, Twitter eller Instagram.