Till innehåll på sidan
Vissa problem förekommer i appen

Vår app fungerar igen i stort. 

Om du inte får upp din biljett i appen så logga ut och in igen på ditt resenärskonto.

Har du haft en Periodbiljett i appen och köpt Enkelbiljett under tiden appen krånglat, ersätter vi dig för Enkelbiljetten. Mejla Kundservice så hjälper vi dig. För att snabba upp hanteringen ber vi dig skicka med underlag på periodbiljetten och enkelbiljetten.

Fältet kan inte vara tomt
Andra har också sökt på

Vi erbjuder möjligheten att annonsera på flera av våra bussar och hållplatser. Vi hanterar inte annonseringen själv utan det sköts av externa företag.

Är du intresserad av att annonsera på bussarna kan du kontakta Lars Edvardsson/Xponera för bokning och prisuppgifter. Det gäller också om du vill att dina flaggor ska pryda stadsbussarna i Örebro.

Mejl: lars.edvardsson@xponera.se 

Tel: 019-32 33 01, 070-522 33 01

Webb: Xponera

Önskar du annonsera i/vid hållplatskurer vänder du dig till Clear Channel. Deras kontaktuppgifter hittar du via deras webb: ClearChannel