-
Information
Vi samarbetar med olika tågbolag. Vi samarbetar med flera tågoperatörer i länet. Du kan resa över länsgräns med tåg på vissa av våra bussbiljetter. Vart du kan resa finns beskrivet i informationen...
-
Information
Lämna in en synpunkt på en tilläggsavgift. Om du vill ge synpunkter på en tilläggsavgift gör du det enklast genom att använda formuläret. Du kan också välja att skicka ett brev till oss med dina...
-
Information
Biljettkontrollanter utför biljettkontroller. Biljettkontrollantens uppgift är att kontrollera om en resenär har ett giltigt färdbevis. Det är ditt ansvar som resenär att se till att ha ett giltigt...
-
Information
Ansök om att börja prenumerera på en biljett. När vi godkänt din ansökan skickar vi hem ett Resekort med prenumerationen till din adress.
-
Information
För elever under praoperiod. En Praobiljett köper skolverksamheter direkt av vår Kundservice. Biljetten är till för för elever som inte har Skolkort, men tillfälligt behöver resa med buss till...
-
Information
Prenumererar du på våra biljetter via Klarna godkänner du våra köpvillkor. Läs igenom villkoren innan du startar prenumerationen. Köp- och användarvillkor prenumeration via Klarna
-
Information
Vi genomför återköp av flera av våra biljetter. Återköp genomförs via vår Kundservice. Här hittar du reglerna för de olika biljetterna. Regler för återköp regleras i våra resevillkor Återköpsregler...
-
Information
En biljettkontrollanten kan skriva ut en tilläggsavgift. Om du inte har ett giltigt färdbevis vid en biljettkontroll kan biljettkontrollanten skriva en tilläggsavgift, enligt lag (1977:67)....
-
Information
Prenumerera i tolv månader, betala för tio månader. Med vår prenumeration prenumererar du tillsvidare och du betalar månadsvis. Du får biljetten på ett Resekort. Efter 12 månader får du ett nytt...
-
Information
Skolverksamhet kan i förväg boka in sig på vissa avgångstider. Du kan boka en Gruppresa om du är personal på någon av följande skolverksamheter inom Örebro län: Grundskolor (sexårsverksamheten och...
På grund av ökat tryck och sjukdom hos personal är det just nu långa väntetider för att nå vår beställningscentral per telefon. Vi rekommenderar dig som kan att använda vår app Serviceresan för att boka färdtjänst eller avboka resor. Läs mer om appen Serviceresan.