Till innehåll på sidan
Fältet kan inte vara tomt
Andra har också sökt på

Om du glömt någonting på en av våra stads-, region- eller expressbussar kan du ta kontakt med trafikoperatören direkt.

Hittegods dagtid

Ta kontakt med vår Kundservice för att ta reda på vilken trafikoperatör som kört din resa. Det gäller om du rest med en region- eller expressbuss. Du kan ringa våra trafikoperatörer helgfri måndag - fredag.

Stadsbussarna i Örebro körs av Svealandstrafiken. Har du glömt något ombord kan du kontakta deras hittegods direkt via hittegodsorebro@svealandstrafiken.se. Du kan också ringa på telefon: 019-760 63 00 mellan klockan 07.30-11.30 helgfri måndag till fredag.

Har du rest med tåg, ber vi dig kontakta den tågoperatör som körde sträckan. Här hittar du en lista över de tågoperatörer som kör inom Örebro län.

Hittegods kvällar och helger

Har du tappat någonting av större värde en kväll eller helg kan du kontakta Kundservice direkt. Det gäller under våra öppettider.

Har du tappet någonting andra tider än våra öppettider, får du avvakta tills dess att vår Kundservice öppnar igen. Bussföraren går alltid igenom bussen vid slutstationen och lämnar in upphittade saker till sin depå.

Kontaktuppgifter till Kundservice

Telefon: 0771 - 55 30 00

Mejllt.orebro@lanstrafiken.se

Öppettider telefon, mejl och sociala medier: 

Måndag - Fredag 06.00 - 18.00

Lördag - Söndag 10.00 - 16.00

Öppettider Kundcenter: 

Måndag - Fredag 07.00 - 17.00

Helgdagar - ändrade öppettider

Besöksadress: Länstrafikens Kundservice, Resecentrum Örebro, Ö:a Bangatan 1, Örebro

Postadress: Länstrafikens Kundservice, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro

Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook, Twitter eller Instagram.