Till innehåll på sidan
Vissa problem förekommer i appen

Vår app fungerar igen i stort. 

Om du inte får upp din biljett i appen så logga ut och in igen på ditt resenärskonto.

Har du haft en Periodbiljett i appen och köpt Enkelbiljett under tiden appen krånglat, ersätter vi dig för Enkelbiljetten. Mejla Kundservice så hjälper vi dig. För att snabba upp hanteringen ber vi dig skicka med underlag på periodbiljetten och enkelbiljetten.

Fältet kan inte vara tomt
Andra har också sökt på

Vi har ett delat ansvar med kommunerna när det gäller skolskjuts. Vem du ska kontakta beror på din fråga.

Har du frågor kring skolskjutsreglementet eller ansökan bör du kontakta respektive kommun. 

Har du frågor kring planeringen av eller de praktiska detaljerna för skolskjuts kan ni ta kontakt med oss. Det gäller för kommunerna Karlskoga, Degerfors, Lindesberg och Örebro kommun. Det gäller också frågor kring skolskjutsen för Sydnärkes Utbildningsförbund.

Har du frågor kring skolskjuts i de övriga kommunerna kan du vända dig till respektive kommun.

Vi har här listat de vanligaste frågorna och vem du ska kontakta.

Vanliga frågor om skolskjuts och kontaktuppgifter