Har du synpunkter kring din resa med våra bussar vill vi gärna veta det. Du kan också tycka till om exempelvis linjesträckning eller en hållplats. Använd gärna kontaktformuläret för enkel hantering av ditt ärende.
Vill du anmäla en skada på en hållplats eller rapportera en brist i tillgänglighet? Då kan du göra det i separata formulär längre ner på sidan.
-
Fyll i uppgifterna och skicka in till oss
Du kan tycka till om exempelvis en avgång, linjesträckning, en hållplats eller annat som rör Länstrafiken Örebro.
Kontaktuppgifter till kundservice
Telefon: 0771 - 55 30 00
E-post: LT.orebro@lanstrafiken.se
Kontakta oss via telefon, e-post och sociala medier:
Måndag - Fredag 06.00 - 18.00
Lördag - Söndag 10.00 - 16.00
Besök oss på Resecentrum i Örebro:
Måndag - Fredag 07.00 - 17.00
Helgdagar - ändrade öppettider
Besöksadress: Länstrafikens kundservice, Resecentrum Örebro, Ö:a Bangatan 1, Örebro
Postadress: Länstrafikens kundservice, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro
Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook eller Instagram.
Anmäl skada på hållplats
Är en hållplats trasig på något sätt vill vi gärna veta det. Använd gärna vårt formulär nedan för en enklare hantering av din anmälan.
Brister i tillgänglighet
Vissa delar av vår webbplats och app är inte tillgängliga fullt ut.
Våra tillgänglighetsredogörelser för app och webb
Upplever du att vi brister i tillgänglighet på vår webbplats eller i vår app? Använd vårt formulär nedan för en enklare hantering.