Gå till innehåll
Fältet kan inte vara tomt
Andra har även sökt på

Har du frågor, funderingar, synpunkter eller behöver hjälp - Kontakta oss!

Kundservice 0771 - 55 30 00
Beställningscentralen 0771 - 92 00 00
Anpassad skolskjuts 019 - 17 50 17
Skriv till oss lt.orebro@lanstrafiken.se

Alla kontaktuppgifter Kundservice >

Vi byter ut trasiga Resekort till ett nytt likvärdigt. Du kan lämna in Resekortet till bussförare, försäljningsombud eller vår Kundservice.

Om ditt Resekort har slutat fungera eller om du upplever problem med kortet kan du prata med bussföraren ombord på bussen. Du kan då lämna ditt Resekort till föraren. Du får istället kostnadsfritt en ersättningsbiljett för ett nytt Resekort. All information från ditt gamla Resekort förs automatiskt över till ditt nya Resekort. Detta sker inom några dagar och du kan resa precis som vanligt under tiden.

Du kan också vända dig till ett av våra försäljningsombud eller ta kontakt med vår Kundservice för att få hjälp med en ersättningsbiljett om ditt Resekort krånglar.