Till innehåll på sidan
Påverkan på vår trafik

På grund av Coronaviruset påverkas både vår busstrafik och Serviceresor. Du kan tillsvidare inte köpa biljetter ombord på bussen hos föraren.

Läs mer om hur busstrafiken påverkas här.

Läs mer om hur Serviceresor påverkas här.

Det förekommer indragna turer med våra bussar och information om dessa hittar du på vår samlingssida för trafikinformation.

Fältet kan inte vara tomt
Andra har även sökt på

Vår Kundservice svarar på dina frågor, ger dig smarta tips och hjälper dig med andra ärenden som rör våra bussar i Örebro län. Det finns flera olika sätt för dig att komma i kontakt med vår Kundservice.

Kontaktuppgifter till Kundservice

Öppettider: 

Måndag - Fredag 07.00 - 19.00

Lördag - Söndag 10.00 - 17.00

Under v. 28-31 hanterar vi ärenden inkomna via sociala medier helgfri vardag mellan kl 07.30 - 16.00.

Helgdagar - ändrade öppettider

Telefon: 0771 - 55 30 00

Mejllt.orebro@lanstrafiken.se

Besöksadress: Länstrafikens Kundservice, Resecentrum Örebro, Ö:a Bangatan 1, Örebro

Postadress: Länstrafiken Örebro, Region Örebro län, Box 1613, 701 16 Örebro

Sociala Medier: Sök efter Länstrafiken Örebro på Facebook, Twitter eller Instagram.

Du kan ta kontakt med oss via telefon, sociala medier, e-post eller direkt på Resecentrum Örebro. Det kan du göra om du har en fråga om vår busstrafik, våra biljetter eller annat som rör vår verksamhet. Vi hjälper dig gärna hitta den bästa resan för just dig. Du är också välkommen med synpunkter. 

Hos oss på Resecentrum Örebro kan du också köpa och ladda Resekort, köpa enkelbiljetter och få hjälp med andra ärenden. Vi hjälper dig gärna att hitta den bästa resan för just dig. Du är också välkommen med frågor och synpunkter. Hit kan du med fördel vända dig för att få information och genomföra en reklamation.