Till innehåll på sidan
Påverkan på vår trafik

På grund av Coronaviruset påverkas både vår busstrafik och Serviceresor.

Läs mer om hur busstrafiken påverkas här.

Läs mer om hur Serviceresor påverkas här.

Det förekommer indragna turer med våra bussar och information om dessa hittar du på vår samlingssida för trafikinformation.

Fältet kan inte vara tomt
Andra har även sökt på

Har du frågor, funderingar, synpunkter eller behöver hjälp - Kontakta oss!

Kundservice 0771 - 55 30 00
Beställningscentralen 0771 - 92 00 00
Anpassad skolskjuts 019 - 17 50 17
Skriv till oss lt.orebro@lanstrafiken.se

Alla kontaktuppgifter Kundservice >

Har du fått en tilläggsavgift vid en biljettkontroll som du tycker är felaktig kan du bestrida den. Det kan du göra direkt här på webbplatsen.

Vill du bestrida en tilläggsavgift gör du det enklast via formuläret, men du kan också skicka ett brev till oss med din bestridan. Du måste skicka in ditt bestridande så vi har det senast 10 dagar från biljettkontrolltillfället. Fyll i uppgifterna i formuläret och lämna ett meddelande om varför du vill bestrida tilläggsavgiften.

Fält som är markerade med obligatorisk måste fyllas i för att du ska kunna skicka in din bestridan. Om din bestridan avser en person som saknar fullständigt svenskt personnummer behöver du göra följande:

  • Skriv de sex första siffrorna i raden för personnummer följt av fyra nollor 0000.
  • Skriv de sista fyra bokstäverna/siffrorna i fältet för motivering.