Till innehåll på sidan
Vissa problem förekommer i appen

Vår app fungerar igen i stort. 

Om du inte får upp din biljett i appen så logga ut och in igen på ditt resenärskonto.

Har du haft en Periodbiljett i appen och köpt Enkelbiljett under tiden appen krånglat, ersätter vi dig för Enkelbiljetten. Mejla Kundservice så hjälper vi dig. För att snabba upp hanteringen ber vi dig skicka med underlag på periodbiljetten och enkelbiljetten.

Fältet kan inte vara tomt
Andra har också sökt på

Någonting gick fel. Att du får upp denna sida kan bero på flera saker.

Du har klickat på en felaktig länk - Skicka gärna ett mejl till lt.orebro@lanstrafiken.se och berätta vilken sida du befann dig på och vilken länk du klickade på. Märk mejlet: Felaktig länk webb. Då kan vi åtgärda problemet. 

Inskriven länkadress är fel - Kontrollera så att det står rätt adress i adressfältet och försök igen. 

Sidan du vill besöka finns inte kvar - Det händer att sidor avpubliceras eller flyttas, vilket ger en annan länkadress. 

Tips! Använd vår sökfunktion för att hitta det du letar efter.