Att köpa en Mobilbiljett

Vår app erbjuder möjligheten att enkelt köpa en biljett. Hur appen laddas ner går det att läsa om här.

Betalsätt

Att köpa en biljett via appen är både enkelt och snabbt. Det första som bör göras är att välja ett betalsätt. Vi erbjuder möjlighet att göra ett köp via bankkort eller via faktura. Ingen faktureringsavgift tillkommer. Det går att välja betalsätt i lugn och ro hemma eller i anslutning till biljettköp. Betalsätt väljs direkt i appen och det går att ändra till ett annat betalsätt senare.

Mobilbiljett och kvitto

Via biljettsymbolen i appen ges tillgång till både aktiva och förbrukade Mobilbiljetter. Biljettsymbolen finns tillgänglig från alla vyer i appen. Kvitto på köpt Mobilbiljett kan fås via symbolen ”I” och vid val kvitto. Anger därefter den mejladress som kvittot ska skickas till.

Problem med appen eller vid köp?

Uppstår det problem med appen eller vid köp av en Mobilbiljett rekommenderar vi först att internetuppkopplingen kontrolleras. Finns tillgång till internet och problemet kvarstår? Vänligen kontakta vår Kundservice.

Om problem uppstår med betalning ska kontaktat i första hand tas med de företag som tillhandahåller betaltjänsterna. Vid problem med betalning via faktura eller frågor kring fakturan, vänligen kontakta Klarna. Problem vid betalning med bankkortet? Kontakta respektive bank. 

Publicerat den: 9 september 2016